Brandweer rukt uit voor ”autobrand”
Groningen – Vanavond kreeg de brandweer een melding van een autobrand op de Waterloolaan in de stad. Share This:
Groningen – Vanavond kreeg de brandweer een melding van een autobrand op de Waterloolaan in de stad. Share This: